Retourformulier
Bedankt, je hebt je toestel succesvol aangemeld.
We gaan voor je aan de slag! Je zult de volgende werkdag een mail ontvangen met daarin de informatie waarmee je het toestel kunt opsturen.
Let op: Doordat de afzender wellicht onbekend is in jouw mailbox, zou het kunnen dat de mail in je spam folder terechtkomt.
Let op: Doordat de afzender wellicht onbekend is in jouw mailbox, zou het kunnen dat de mail in je spam folder terechtkomt.
🚨 PS) Nog even dit:
Belangrijk 1:
We noemden het al eerder, maar wanneer er bij ontvangst wordt geconstateerd dat er val-, stoot-, druk- en of vochtschade aan het toestel is zullen wij het verzoek tot reparatie of retour helaas niet in behandeling kunnen nemen. Wij zullen in dit geval contact met jou opnemen. De garantievoorwaarden vind je hier.
We noemden het al eerder, maar wanneer er bij ontvangst wordt geconstateerd dat er val-, stoot-, druk- en of vochtschade aan het toestel is zullen wij het verzoek tot reparatie of retour helaas niet in behandeling kunnen nemen. Wij zullen in dit geval contact met jou opnemen. De garantievoorwaarden vind je hier.
Belangrijk 2:
Bij een iPhone of iPad moet 'Find My iPhone' (FMI) / 'Zoek mijn iPhone' eerst uit staan voordat je het toestel opstuurt. Wanneer FMI nog actief is, kunnen we je toestel niet ter reparatie aanmelden. Dit doe je door de volgende stappen te volgen:
1. Ga naar de app 'Instellingen'
2. Kies daar voor 'iCloud' en dan 'Zoek mijn'
3. Tik vervolgens op het schuifje naast 'Zoek mijn iPhone'
Veelgestelde vragen
Hoe lang duurt een reparatie?
Natuurlijk wil je je toestel niet te lang missen. We doen ons best om je toestel zo snel als mogelijk weer gerepareerd retour te sturen aan je. De gemiddelde reparatieduur is 2-3 weken.
Betaal ik zelf de verzendkosten van een retour of reparatie?
Ja. Wanneer je je toestel ter reparatie aan ons opstuurt, zijn de verzendkosten voor jezelf. De kosten voor het terugsturen nemen wij voor onze rekening.
Als je je aankoop binnen 14 dagen (zichttermijn) retourneert, dan zijn de kosten voor ook voor jezelf.
Zijn er kosten verbonden aan de reparatie?
Wanneer je toestel binnen garantie defect is, dan zijn er geen kosten aan de reparatie.
Mocht het toestel val-stoot-of vochtschade hebben, dan zijn de gehele reparatiekosten voor jezelf. Je ontvangt dan na ontvangst van het toestel, maar voorafgaand aan de reparatie, een prijsopgave met daarin de kosten om het toestel te laten repareren. Mocht je akkoord gaan met deze kosten, dan zal de reparatie na betaling worden voortgezet. Mocht je niet akkoord gaan, dan zullen er onderzoekskosten in rekening gebracht voordat we het toestel aan je terugsturen. Voor een iPhone of iPad is dat EUR 30,- voor een MacBook of iMac is dat EUR 60,-.
Waarom moet ik eerst Find my iPhone (FMI) verwijderen voordat ik het toestel opstuur?
Bij een iPhone of iPad moet FMI eerst verwijderd zijn voordat je het toestel opstuurt. Wanneer FMI nog actief is, kunnen we je toestel niet ter reparatie aanmelden.
Ik heb een Harmony verzekering, waar kan ik het toestel ter reparatie aanbieden?
Heeft je toestel val-stoot- of vochtschade en je hebt het toestel verzekerd bij Harmony? Neem dan eerst contact op met Harmony. Zij zullen je laten weten op welke manier je je toestel ter reparatie kan aanbieden.
Is je toestel defect, maar het heeft geen schade, dan kun je je toestel direct bij leapp aanmelden.