Winkelmand

Sluiten Wijzig winkelmand
[[ product.name ]]
[[ product.id ]]
[[ product.quantity ]] [[ product.totalPrice | currency ]]
Totaal [[ total | currency ]]
Bestel nu
Gratis verzending

Er zit nog niets in je winkelmand.


Vragen of hulp nodig?

Neem contact op met onze klantenservice of kom langs in één van onze winkels

Garantie

 

Op al onze refurbished producten bieden wij standaard 2 jaar garantie. Zo geniet je met een gerust hart van jouw aankoop.

 

 


 
Ons product

 

  

Vragen? Bel ons

 
 

088 - 100 51 20

 
  

Bereikbaar ma. t/m vr.

van 08:00 - 18:00 uur.

 

 
  

2 jaar Garantie & Service

Bij al onze refurbished Apple-producten

 

   Garantie op de hardware
Je hebt 2 jaar carry-in garantie op de hardware van het product, met 1 jaar beperkte garantie op de accu en adapter. Dat is nou onbezorgd genieten.

   Gratis retour bij reparatie 
Wanneer er binnen 2 jaar na de levering van het product zich een probleem voordoet met de hardware kun je contact opnemen met onze technische helpdesk. Na reparatie bezorgen wij het product weer gratis bij je thuis (binnen de Benelux), of bij een leapp store in de buurt. Wel zo gemakkelijk.

   Gratis telefonische technische ondersteuning
Voor technische ondersteuning bij het gebruik van je product kun je 2 jaar lang gratis contact opnemen met onze Apple specialisten. Wij helpen je ook na de aankoop graag verder.

Uitgesloten van deze garantie zijn: verzendkosten voor reparaties, dataverlies, herinstallatiekosten software, vochtschade, schade aan de glasplaat, valschade en iedere andere vorm van zelf aangerichte schade. Tevens vervalt de gehele garantie indien je een reparatie en/of technische aanpassing (bijvoorbeeld het vervangen van een accu en/of glasplaat) door derden laat uitvoeren.

Contact bij garantiekwesties

Indien een aankoop niet naar verwachting of behoren werkt kun je een beroep doen op de garantie. Dit doe je door het probleem zo duidelijk mogelijk te omschrijven in een e-mail en deze te sturen naar support@leapp.nl. Wij behandelen deze e-mail binnen één werkdag en streven er in eerste instantie altijd naar het probleem op afstand op te lossen. Zo hoef je jouw product niet onnodig te missen. Twijfel je of iets wel of niet onder de garantie valt? Neem gerust contact met ons op.

 

Klachtenafhandeling

Heb je een algemene klacht of opmerking over onze website en/of onze service dan horen wij dat graag. Zo kunnen wij onze producten en diensten  verder verbeteren. Klachten en opmerkingen kun je richten aan onze klantenservice: support@leapp.nl. Wij sturen je altijd binnen één werkdag een reactie.

 

Al het bovengenoemde doet uiteraard niets af aan jouw wettelijke rechten als consument. Deze rechten zeggen dat een product aan datgene moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Per 6 april 2016 zijn onze garantievoorwaarden veranderd. Heb je voor die tijd een garantiepakket aangeschaft? Bekijk dan de daarvoor geldende voorwaarden. Heb je in de periode 6 t/m 16 april een product aangeschaft, bekijk dan de daarvoor geldende voorwaarden.

 

  Bekend van radio en tv

  Meer dan 30.000 Facebook likes


Klantenservice

Bereikbaar ma-vr van 08:00 tot 18:00

088-100 51 20


   Specialist in refurbishment