Verzendbeleid

Thuis laten bezorgen

Online bestellingen die op voorraad zijn én op een werkdag voor 22:00 geplaatst zijn en waarvan de betaling bij ons binnen is, worden dezelfde dag verstuurd. Bestellingen die op een werkdag na 22:00 of in het weekend zijn geplaatst worden de volgende werkdag verstuurd en heeft u de daaropvolgende dag in huis. Meestal heb je je bestelling dan de volgende dag al in huis!

Zodra je bestelling ons magazijn heeft verlaten en overgedragen is aan de vervoerder ontvang je een bericht met daarin de track&trace code waarmee je eenvoudig online jouw pakket kunt volgen.

Om er zeker van te zijn dat je pakket veilig wordt afgeleverd vragen we je te tekenen voor ontvangst. Als je niet thuis bent zal het pakket de eerstvolgende dag (met uitzondering van zondagen) nog een keer aangeboden worden. Als je bij de tweede poging ook niet thuis bent wordt het pakket afgeleverd bij een PostNL / UPS servicepunt bij jou in de buurt. Je kan het pakket daar vanaf de volgende werkdag tot 2 weken later afhalen.

Verzendkosten en verzending naar het buitenland

Online bestellingen worden gratis verstuurd bij een bestelbedrag boven 25 euro. Voor bestellingen tot 25 euro zijn de verzendkosten € 4,99.

Voor verzendingen naar Belgie wordt 4,99 gerekend en voor Duitsland en Frankrijk wordt € 15 euro berekend. Het is niet mogelijk om bestellingen naar andere landen te laten versturen.

Afhankelijk van het product of promotie zal leapp op gezette momenten een afwijking van bovenstaande in het voordeel van de klant aanbieden.

Pakket online volgen

Als het pakket is overgedragen aan de postbezorger (PostNL/DHL/UPS/DPD/Trunkrs) ontvang je van ons een e-mail met een track & trace-link. Hiermee kun je eenvoudig online jouw pakket volgen.

Tekenen bij ontvangst

Om er zeker van te zijn dat je pakket veilig wordt afgeleverd vragen we je te tekenen voor ontvangst. Als je niet thuis bent zal het pakket de eerstvolgende dag (met uitzondering van zondagen) nog een keer aangeboden worden. Als je bij de tweede poging ook niet thuis bent wordt het pakket afgeleverd bij een servicepunt bij jou in de buurt. Je kan het pakket daar vanaf de volgende werkdag tot 2 weken later afhalen.

Beschadigd bij ontvangst

Het kan helaas gebeuren dat je pakket beschadigd bezorgd wordt. In dat geval kun je dit binnen 48 uur melden bij onze klantenservice via klantenservice@leapp.nl.  Na deze periode is het niet meer mogelijk om aanspraak te doen op de geleden schade. Wij raden je aan bij een beschadigd pakket altijd foto's te maken van de verpakking!