Winkelmand

Sluiten Wijzig winkelmand
[[ product.name ]]
[[ product.id ]]
[[ product.quantity ]] [[ product.totalPrice | currency ]]
Totaal [[ total | currency ]]
Bestel nu
Gratis verzending

Er zit nog niets in je winkelmand.


Vragen of hulp nodig?

Neem contact op met onze klantenservice of kom langs in één van onze winkels

Simpel actie

Klantenservice

Een vraag over de Simpel actie of de refurbished iPhone 5s, en vind je het antwoord niet tussen de veelgestelde vragen? Neem dan contact op met onze klantenservice.



Contact


Heb je een vraag over de iPhone die je via de Simpel deal hebt gekocht? Hier vind je de verschillende manieren waarop je ons kan bereiken.

 

E-mail

Zet je jouw vragen liever rustig uit in een e-mail dan is dat ook mogelijk. Wij zorgen er voor dat je (op werkdagen) binnen 24 uur een reactie van ons krijgt. Je e-mail stuur je naar simpel@leapp.nl.

 

In een leapp store

Natuurlijk kun je ook terecht in onze leapp stores. Wij nemen graag de tijd voor het beantwoorden van je vragen, onder het genot van een kopje koffie. Klik hier voor de locaties, openingstijden en contactgegevens.


Telefonisch

Dagelijks tussen 08:00 tot 18:00 uur telefonisch bereikbaar via 088-1005 196 (lokaal tarief). Op zaterdagen zijn onze winkels telefonisch bereikbaar. Klik hier voor onze locaties, openingstijden en telefoonnummers.

 

Live chat

Op elke weekdag staan we via de live chat voor je klaar om je direct en persoonlijk te helpen de juiste keuze te maken. De live chat vind je rechtsonder in dit venster. Wij zijn op de chat bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 23:00 uur, zaterdag van 10:00 tot 23:00 en zondag van 13:00 tot 23:00, met uitzondering van feestdagen.


 

Klachtenafhandeling


Heb je een klacht over de iPhone of onze service dan horen wij dat graag. Zo kunnen wij onze producten en diensten verder verbeteren. Indien je een klacht per e-mail stuurt zullen wij inhoudelijk reageren (op werkdagen) binnen 48 uur. Mocht je jouw klacht per telefoon doorgeven, dan krijg je daar binnen 48 uur een telefonische (of indien gewenst schriftelijke) inhoudelijke reactie op. Je ontvangt naar aanleiding van een klacht per telefoon altijd direct een bevestiging per e-mail.

 

088-1005 196 (op werkdagen tussen 08:00 en 18:00, lokaal tarief)

 

simpel@leapp.nl

 

 

 

leapp Klantenservice

T.a.v. Klachtenafhandeling

Joop Geesinkweg 201

1114 AB Amsterdam-Duivendrecht

 

Mocht een ingediende klacht niet naar tevredenheid opgelost worden, dan kan er een beroep gedaan worden op de Geschillencommissie Thuiswinkel. Meer informatie hierover vind je op de website www.sgc.nl. Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.

 


  Bekend van radio en tv

  Meer dan 30.000 Facebook likes


Klantenservice Simpel actie

Bereikbaar ma-vr van 08:00 tot 18:00

088-100 51 96


   Specialist in refurbishment