Winkelmand

Sluiten Wijzig winkelmand
[[ product.name ]]
[[product.componentsToDisplay ]]
Gloednieuw
[[ product.id ]]
[[ product.quantity ]] [[ product.totalPrice | currency ]]
Totaal [[ total | currency ]]
Bestel nu
Gratis verzending

Er zit nog niets in je winkelmand.


Vragen of hulp nodig?

Neem contact op met onze klantenservice of kom langs in één van onze winkels

Simpel actie

Garantie

Jij wilt onbezorgd genieten van jouw refurbished iPhone. Daarom krijg je op de iPhone i.c.m. de Simpel actie één jaar garantie op het device.



Dit krijg je, gegarandeerd


Je hebt 12 maanden garantie op de iPhone, de accu en de lader. Uiteraard is val-, stoot en vochtschade uitgesloten op de garantie. Wanneer er binnen deze periode iets defect is aan de iPhone, dan lossen wij dit voor je op. Hoe we dat doen lees je in de volgende vier stappen.


Wanneer je een reparatie en/of technische aanpassing (bijvoorbeeld het vervangen van een accu en/of glasplaat) laat uitvoeren door een andere partij dan leapp vervalt de garantie.


 

Reparatie nodig?


  • Optie 1: Breng je product langs één van onze winkels

In onze stores helpen we je graag verder met het oplossen van een technisch defect. Samen kijken we of het nodig is om de iPhone ter reparatie op te sturen of dat het defect ter plekke al op te lossen is. Is het probleem niet ter plekke op te lossen? Dan kunnen we vanuit onze store het product naar onze Technische Dienst sturen.

Bekijk hier al onze leapp stores.


Optie 2: Zelf opsturen van een product

1. Download het reparatieformulier en vul deze volledig in. Met Adobe Acrobat Reader kun je het formulier digitaal invullen.


Download reparatieformulier    



 2. Print het reparatieformulier, lees deze goed door en zet vervolgens jouw handtekening hieronder.

3. Zet de functie "Zoek mijn iPhone" uit op de iPhone bij de iCloud instellingen. Via deze link vind je een stappen plan hoe je dit kunt doen: Hoe verwijder ik mijn Apple ID?

Hier staat ook beschreven op welke manier je dit ook vanaf de computer kan doen wanneer het toestel niet meer aangaat. LET OP; Als het Apple ID nog aanwezig is kunnen we de reparatie niet in behandeling nemen!

4. Verpak het product zorgvuldig voor verzending. Als verzender ben je verantwoordelijk voor het pakket en de inhoud hiervan. Zorg daarom dat het product goed beschermd is. Pakketten die niet goed zijn verpakt of beschadigd zijn, worden door ons niet aangenomen.

5. Voeg het reparatieformulier bij het pakket.

6. Je dient het pakket zelf via een pakketdienst zoals bijvoorbeeld PostNL naar ons te versturen, of voor reparatie af te geven in één van onze winkels. Bij verzending dient het pakket geadresseerd te worden aan:

 

leapp Technische Dienst
T.a.v. Reparaties
Joop Geesinkweg 201
1114 AB Amsterdam-Duivendrecht

 

Status van de reparatie

Wanneer het product bij ons binnenkomt op de technische dienst, duurt het in meeste gevallen maximaal 7 werkdagen om de reparatie te behandelen. Mocht dit onverhoopt toch langer duren, door bijvoorbeeld onderdelen die niet op voorraad zijn, dan stellen wij je hiervan tijdig op de hoogte.

 

Mocht je na 7 werkdagen nog geen status update hebben ontvangen, dan kun je contact opnemen met klantenservice@leapp.nl of telefonisch via 088 100 51 20. 

 

Terugzending

Het product wordt na reparatie kostenloos (binnen de Benelux) teruggezonden naar het adres wat je op het reparatieformulier hebt ingevuld. Bij verzending ontvang je een status update per mail.

  Bekend van radio en tv

  Meer dan 30.000 Facebook likes


Klantenservice Simpel actie

Bereikbaar ma-vr van 08:00 tot 18:00

088-100 51 20


   Specialist in refurbishment