Winkelmand

Sluiten Wijzig winkelmand
[[ product.name ]]
[[ product.id ]]
[[ product.quantity ]] [[ product.totalPrice | currency ]]
Totaal [[ total | currency ]]
Bestel nu
Gratis verzending

Er zit nog niets in je winkelmand.


Vragen of hulp nodig?

Neem contact op met onze klantenservice of kom langs in één van onze winkels

Simpel actie

Garantie

Jij wilt onbezorgd genieten van jouw refurbished iPhone. Daarom krijg je op de iPhone 5s i.c.m. de Simpel actie één jaar garantie op het device.



Dit krijg je, gegarandeerd


Je hebt 12 maanden garantie op de iPhone, de accu en de lader. Uiteraard is val-, stoot en vochtschade uitgesloten op de garantie. Wanneer er binnen deze periode iets defect is aan de iPhone, dan lossen wij dit voor je op. Hoe we dat doen lees je in de volgende vier stappen.


Wanneer je een reparatie en/of technische aanpassing (bijvoorbeeld het vervangen van een accu en/of glasplaat) laat uitvoeren door een andere partij dan leapp vervalt de garantie.


 

Reparatie nodig?


  • Stap 1. Reparatie aanmelden

  • Voor het aanmelden van een reparatie stuur je altijd eerst een e-mail naar onze Helpdesk. In deze e-mail beschrijf je het volgende:

    - Het order/bestelnummer van het product;

    - Een uitgebreide omschrijving van de klacht.

     

    Je stuurt deze informatie per e-mail naar helpdesk@leapp.nl. Het telefonisch melden van een reparatie is helaas niet mogelijk. Indien je een product voor reparatie wil melden in één van onze leapp stores dan kan dat eveneens. In dat geval hoef je deze instructies niet verder te volgen.

     

    Bij binnenkomst van de klacht registreren wij deze om vervolgens contact met jou op te nemen. In sommige gevallen is het niet nodig om het product als reparatie op te sturen en is de klacht op afstand te verhelpen. Mocht de klacht niet op afstand te verhelpen zijn dan ontvang je een instructie om het product per post of via één van onze winkels te retourneren.


Stap 2. Verzending van het product

1. Download het reparatieformulier en vul deze volledig in. Met Adobe Acrobat Reader kun je het formulier digitaal invullen.


Download reparatieformulier    



 

2. Print het reparatieformulier, lees deze goed door en zet vervolgens jouw handtekening hieronder.

3. Verpak het product zorgvuldig voor verzending. Als verzender ben je verantwoordelijk voor het pakket en de inhoud hiervan. Zorg daarom dat het product goed beschermd is. Pakketten die niet goed zijn verpakt of beschadigd worden door ons niet aangenomen.

4. Voeg het reparatieformulier en een kopie van de factuur bij het pakket.

5. Je dient het pakket zelf via een pakketdienst zoals bijvoorbeeld PostNL naar ons te versturen, of voor reparatie af te geven in één van onze winkels. Bij verzending dient het pakket geadresseerd te worden aan:

 

leapp Technische Dienst
T.a.v. Reparaties
Joop Geesinkweg 201
1114 AB Amsterdam-Duivendrecht

 

Stap 3.  Status van de reparatie

Wanneer het product bij ons binnenkomt per post ontvang je hiervan een bericht per e-mail. Hierna duurt het in meeste gevallen maximaal 7 werkdagen om de reparatie te behandelen. Mocht dit onverhoopt toch langer duren, door bijvoorbeeld onderdelen die niet op voorraad zijn of een uitbesteding van de reparatie aan een externe reparatiepartner, dan stellen wij je hiervan tijdig op de hoogte.

 

Mocht je na 7 werkdagen nog geen status update hebben ontvangen, dan kun je contact opnemen met helpdesk@leapp.nl of telefonisch via 088 100 51 30. 

 

Stap 4.  Terugzending

Het product wordt na reparatie kostenloos (binnen de Benelux) teruggezonden volgens de jouw opgegeven wensen. Bij verzending ontvang je een status update per e-mail evenals een track & trace code om het pakket te volgen.

  Bekend van radio en tv

  Meer dan 30.000 Facebook likes


Klantenservice Simpel actie

Bereikbaar ma-vr van 08:00 tot 18:00

088-100 51 96


   Specialist in refurbishment