Winkelmand

Sluiten Wijzig winkelmand
[[ product.name ]]
[[ product.id ]]
[[ product.quantity ]] [[ product.totalPrice | currency ]]
Totaal [[ total | currency ]]
Bestel nu
Gratis verzending

Er zit nog niets in je winkelmand.


Vragen of hulp nodig?

Neem contact op met onze klantenservice of kom langs in één van onze winkels

Simpel actie

Veelgestelde vragen

Een vraag over de Simpel actie of de refurbished iPhone 5s die je geleverd krijgt bij de aanbieding? De meest gestelde vragen en antwoorden vind je hier.



Oriënteren


Hoe kom ik in aanmerking voor de actie?

Check deze link voor meer info.


Geldt deze actie ook voor niet-Simpel klanten?

Nee, deze actie geldt alleen voor Simpel klanten.


Is de iPhone tweedehands?

Bij een eerder gebruikt product wordt vaak gedacht aan tweedehands. Bij refurbished producten is echter niets minder waar. Voordat producten het stempel ‘refurbished’ krijgen doorlopen ze in ons Refurbishment lab namelijk 4 stappen waarbij er een controle wordt uitgevoerd op meer dan 50 punten. De iPhones voor de Simpel actie zijn 100% technisch in orde met zichtbare cosmetische gebruikssporen zoals krasjes en/of een klein deukje op de behuizing. Ook kan het voorkomen dat de beeldschermtint iets afwijkt.


Hoe lang heb ik garantie op de iPhone?

Op de iPhone heb je één jaar garantie op de hardware (met de mogelijkheid om dit op het moment van bestellen te verlengen naar twee jaar garantie.)


Hoe lang heb ik garantie op de op accu?

Je hebt één jaar garantie op de accu.


Hoe lang heb ik garantie op de lader?

Je hebt één jaar garantie op de oplader. Daarbij is uiteraard kabelbreuk uitgesloten.


Kan ik ook een andere (bijvoorbeeld iPhone 6) kopen in combinatie met deze actie en dat ik dan bijbetaal?

Nee, de actie is enkel geldig op de iPhone 5s.


Ik heb net een iPhone bij leapp gekocht én ik ben Simpel klant. Kan ik alsnog meedoen met de actie?

Nee, het is niet mogelijk om achteraf alsnog mee te doen aan de actie. 



Bestellen


Hoe bestel ik de iPhone?
Check deze link om te bestellen.


Wat is de levertijd van de iPhone?

De gemiddelde levertijd is 3 werkdagen nadat we je aanvraag bij leapp hebben ontvangen.


Kan ik mijn iPhone ook ophalen bij een Certified Partner van leapp?

Nee, je kunt de iPhone voor EUR 14,95 thuis laten bezorgen of zonder bezorgkosten ophalen in één van onze leapp stores.


Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten zijn EUR 14,95.


Waarom betaal ik verzendkosten? Wanneer ik op jullie site een iPhone bestel hoef ik ook geen verzendkosten te betalen?

Normaal betaal je bij leapp geen verzendkosten. Aangezien dit een extra scherpe prijs is voor een iPhone berekenen wij verzendkosten voor de aangetekende zending. Wanneer je de iPhone ophaalt in één van onze leapp stores betaal je natuurlijk geen verzendkosten!


Wat is de thuiskopieheffing?

De thuiskoppieheffing compenseert auteurs en artiesten voor kopieën van hun muziek en films voor privégebruik. Winkels zijn verplicht deze heffing te berekenen. Voor de iPhone is deze heffing EUR 4,24. 


Wat is de status van mijn order?

De gemiddelde levertijd is 3 werkdagen nadat we je aanvraag bij leapp hebben ontvangen. Zodra wij de order hebben verstuurd ontvang je een mailbevestiging met daarin een track & trace-link waarmee je de bestelling kunt volgen.


Waarom betaal ik een toestelbijdrage? Komen deze kosten bovenop het bedrag van de iPhone of is het een aanbetaling op de iPhone?

De toestelbijdrage komt bovenop het bedrag van de iPhone. Het is dus geen aanbetaling op de iPhone.



Gebruik de eerste twee weken


Mag ik mijn iPhone retourneren?
Je hebt na ontvangst van de iPhone twee weken bedenktijd. Alleen in deze periode kun je de iPhone retourneren.


Hoe kan ik mijn iPhone retourneren?

Je kunt de iPhone inleveren in één van onze leapp stores óf op eigen kosten naar leapp opsturen. Op deze pagina vind je alle informatie. Je ontvangt binnen twee weken na ontvangst het aankoopbedrag retour


Ik heb mijn iPhone op krediet gekocht. Hoe ontvang ik mijn geld terug?

Zodra wij de iPhone retour hebben ontvangen en deze goedgekeurd is door onze specialist krijg je hierover bericht. Daarna ontvang je binnen 14 dagen het aankoopbedrag via Kedin retour.


Mijn telefoon doet raar. Wat kan ik hieraan doen?

De iPhone kan zomaar vastlopen tijdens het gebruik. Knopjes reageren niet meer, apps crashen voortdurend of je iPhone gedraagt zich vreemd. Door de iPhone te resetten (herstarten) maak je het werkgeheugen leeg, zonder dat je gegevens of apps kwijtraakt. Veelal wordt het probleem hiermee verholpen. Wanneer dit niet het geval is, neem dan contact op met onze klantenservice.


Mijn telefoon is stuk. Kan ik deze omruilen?

Wanneer de iPhone binnen twee weken defect is (val-stoot-waterschade uitgesloten), kun je contact opnemen met de leapp klantenservice. Zij helpen je verder.



Tijdens gebruik


Ik heb een probleem met de iPhone. Waar kan ik mijn iPhone ter reparatie aanbieden?
Je kunt de iPhone ter reparatie aanbieden bij één van onze leapp stores of opsturen. Voor onze procedure, zie leapp.nl/simpel/garantie.


Kan ik mijn iPhone ook tussentijds aflossen bij Kedin?

Ja, dat kan. Check Kedin.nl/uitleg.


Wat is de reparatieduur?

Onze gemiddelde reparatieduur is zeven werkdagen na ontvangst bij het service centre. Voor onze procedure zie leapp.nl/simpel/garantie.


Krijg ik tijdens de reparatie een leentoestel?

Nee, je ontvangt geen leentoestel. Wel doen we ons uiterste best om de iPhone zo snel mogelijk voor je te repareren. Onze gemiddelde reparatieduur is zeven werkdagen na ontvangst bij ons service centre. Mocht het onverhoopt langer duren dan ontvang je hierover een bericht.


Wat is de status van mijn reparatie?

In je leapp account vind je de status van de reparatie.


Wanneer ik de iPhone ter reparatie / retour / omruil aanbied, betaal ik dan zelf de verzendkosten?

Bij retour en omruil betaal je zelf de verzendkosten. Dit geldt ook voor een reparatie. Wij bezorgen het product na reparatie gratis.


Hoe werkt mijn iPhone?

Check deze link voor de handleiding.


Wat is een harde reset?

Door de iPhone te resetten (herstarten) maak je het werkgeheugen leeg, zonder dat je gegevens of apps kwijtraakt.


Ik wil mijn iPhone omruilen voor een ander. Kan dat?

Je hebt na ontvangst van de iPhone twee weken bedenktijd. Alleen in deze periode kun je de iPhone omruilen of retourneren. Voor onze procedure, zie hier.



  Bekend van radio en tv

  Meer dan 30.000 Facebook likes


Klantenservice Simpel actie

Bereikbaar ma-vr van 08:00 tot 18:00

088-100 51 96


   Specialist in refurbishment