COVID-19

Bij leapp staat de gezondheid en veiligheid van onze klanten en medewerkers voorop. De Nederlandse overheid neemt maatregelen tegen de verspreiding van het coronavirus (COVID-19). Deze maatregelen raken onze klanten en medewerkers.

Openingstijden

Onze winkels zijn nog steeds geopend. Op deze manier willen we iedereen die thuis aan het werk is van dienst zijn. Soms zijn we genoodzaakt onze openingstijden van de winkels individueel aan te passen. Het kan voorkomen dat een winkel opeens andere openingstijden krijgt of zelfs gesloten is. De meest actuele openingstijden vind je altijd op leapp.nl/winkels.

We zien dat het steeds rustiger wordt in de winkelstraten. Voor leapp evalueren we elke ochtend wat onze status en wat ons standpunt hierin is. Belangrijk daarbij zijn de uitkomsten van de RIVM-adviezen en de maatregelen die de overheid neemt. Voor nu is het besluit dat we de winkels open houden en spiegelen we ons aan de winkelstraten waar de leapp stores zich in (of in de buurt) bevinden. Dit zodat we we gewoon de goede service kunnen blijven leveren zoals je van ons gewend bent.

Winkel hygiëne

In de winkels nemen we extra maatregelen. Zo schudden we geen handen meer en houden we tijdens het gesprek met de klant gepaste afstand. Na elke demonstratie van een product wordt deze schoon gemaakt. Zo kun je er van uit gaan dat alle producten helemaal schoon zijn.

We vragen je tevens om wanneer het kan met de pin te betalen. Contant betalen is nog steeds mogelijk, maar we vragen je het geld op de balie neer te leggen. Het wisselgeld geven wij dan ook niet in de hand terug.

Reparaties

Je kunt nog steeds reparaties bij de leapp stores indienen. Kijk goed op leapp.nl/winkels voor de actuele openingstijden. Alvorens wij het toestel innemen vragen we je thuis het toestel goed schoon te maken.

Bezorging

We blijven alle producten gewoon thuis bezorgen. In verband met het coronavirus zal vanaf maandag 16 maart de PostNL bezorger na toestemming van de ontvanger voor ontvangst van het pakket zelf tekenen. Zij vragen de ontvanger om de laatste 3 cijfers van het legitimatiebewijs en noteren deze in het handtekeningveld. Dit doen ze om het contact tussen mensen te minimaliseren. 

Levertijd 

Er is voldoende voorraad op de producten die op de website staan weergegeven. Voor onze leveringen werken we samen met Post NL. Zij hebben momenteel extra uitdagingen, vanwege de situatie rondom het Coronavirus. Denk daarbij aan:

  • Plots veel meer bestellingen, doordat Nederland nu vooral vanuit huis winkelt
  • Langzamer laden en lossen - ook het Post NL personeel moet 1,5 meter afstand houden
  • Ziekte onder Post NL personeel

Hierdoor kan je pakketje later geleverd worden dan gepland. Wij hebben begrip voor de situatie van Post NL en hopen op onze beurt op het begrip van onze klanten. Desondanks komt je pakketje gewoon bij je aan, mogelijk dus iets later dan gehoopt.