Winkelmand

Sluiten Wijzig winkelmand
[[ product.name ]]
[[ product.id ]]
[[ product.quantity ]] [[ product.totalPrice | currency ]]
Totaal [[ total | currency ]]
Bestel nu
Gratis verzending

Er zit nog niets in je winkelmand.


Vragen of hulp nodig?

Neem contact op met onze klantenservice of kom langs in één van onze winkels


Oude garantievoorwaarden

Onderstaande garantievoorwaarden zijn van toepassing op producten gekocht tussen 6 en 16 april 2016.



Standaardpakket


Medal

Brons Garantie & Service Gratis

12 maanden
Garantie & Service pakket



 
Standaard bij elke refurbished Apple product geleverd.     
 
  Garantie op de hardware
Je hebt garantie op de hardware van het product met uitzondering van de accu, adapter en glasplaat. Wanneer ondanks onze uitgebreide zorg een defect product afgeleverd wordt kan deze kosteloos omgeruild worden. Hier kun je aanspraak op maken binnen de eerste zeven dagen na levering.

  Gratis retour bij reparatie
Wanneer er binnen 12 maanden na de levering van het product zich een probleem voordoet met de hardware kun je contact opnemen met onze technische helpdesk. Na reparatie bezorgen wij het product weer gratis bij je thuis (binnen de Benelux), of bij een leapp store in de buurt.

  Herinstallatie software
Wij bieden in onze winkels kosteloos een herinstallatie van het besturingssysteem aan. Dit kan bijvoorbeeld gewenst zijn wanneer het systeem traag is geworden.

 Uitgesloten van deze garantie zijn: dataverlies, vochtschade, valschade en iedere andere vorm van zelf aangerichte schade.


Uitbreidingspakketten


Medal

Zilver Garantie & Service € 49,-

18 maanden
Garantie & Service pakket



 
Voor slechts €49 heb je 6 maanden langer zekerheid over jouw aankoop.
 
  Garantie op de hardware
Je hebt garantie op de hardware van het product met uitzondering van de accu, adapter en glasplaat. Wanneer ondanks onze uitgebreide zorg een defect product afgeleverd wordt kan deze kosteloos omgeruild worden. Hier kun je aanspraak op maken binnen de eerste zeven dagen na levering.

  Gratis retour bij reparatie
Wanneer er binnen 18 maanden na de levering van het product zich een probleem voordoet met de hardware kun je contact opnemen met onze technische helpdesk. Na reparatie bezorgen wij het product weer gratis bij je thuis (binnen de Benelux), of bij een leapp store in de buurt.

  Herinstallatie software
Wij bieden in onze winkels kosteloos een herinstallatie van het besturingssysteem aan. Dit kan bijvoorbeeld gewenst zijn wanneer het systeem traag is geworden.

 Uitgesloten van deze garantie zijn: dataverlies, vochtschade, valschade en iedere andere vorm van zelf aangerichte schade.

Medal

Goud Garantie & Service € 99,-

24 maanden
Garantie & Service pakket




Voor slechts €99 heb je 12 maanden langer zekerheid over jouw aankoop.

  Garantie op de hardware:
Je hebt garantie op de hardware van het product met uitzondering van de accu, adapter en glasplaat. Wanneer ondanks onze uitgebreide zorg een defect product afgeleverd wordt kan deze kosteloos omgeruild worden. Hier kun je aanspraak op maken binnen de eerste zeven dagen na levering.

  Gratis retour bij reparatie
Wanneer er binnen 24 maanden na de levering van het product zich een probleem voordoet met de hardware kun je contact opnemen met onze technische helpdesk. Na reparatie bezorgen wij het product weer gratis bij je thuis (binnen de Benelux), of bij een leapp store in de buurt.


  Herinstallatie software
Wij bieden in onze winkels kosteloos een herinstallatie van het besturingssysteem aan. Dit kan bijvoorbeeld gewenst zijn wanneer het systeem traag is geworden.

 Uitgesloten van deze garantie zijn: dataverlies, vochtschade, valschade en iedere andere vorm van zelf aangerichte schade.


Contact bij garantiekwesties


Indien een aankoop niet naar verwachting of behoren werkt kun je een beroep doen op de garantie. Dit doe je door het probleem zo duidelijk mogelijk te omschrijven in een e-mail en deze te sturen naar support@leapp.nl. Wij behandelen deze e-mail binnen één werkdag en streven er in eerste instantie altijd naar het probleem op afstand op te lossen. Zo hoef je jouw product niet onnodig te missen. Twijfel je of iets wel of niet onder de garantie valt? Neem gerust contact met ons op.

 

Klachtenafhandeling

Heb je een algemene klacht of opmerking over onze website en/of onze service dan horen wij dat graag. Zo kunnen wij onze producten en diensten  verder verbeteren. Klachten en opmerkingen kun je richten aan onze klantenservice: support@leapp.nl. Wij sturen je altijd binnen één werkdag een reactie.

 

Al het bovengenoemde doet niets af aan jouw wettelijke rechten als consument. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product aan datgene moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Per 6 april 2016 zijn onze garantievoorwaarden veranderd. Heb je voor die tijd een garantiepakket aangeschaft? Bekijk dan de daarvoor geldende voorwaarden.

 


Bij leapp krijg je altijd:

Premium kwaliteit refurbishment

Persoonlijke service & 2 jaar garantie

Het juiste device bij jouw wensen

   Specialist in refurbishment