Winkelmand

Sluiten Wijzig winkelmand
[[ product.name ]]
[[ product.id ]]
[[ product.quantity ]] [[ product.totalPrice | currency ]]
Totaal [[ total | currency ]]
Bestel nu
Gratis verzending

Er zit nog niets in je winkelmand.


Vragen of hulp nodig?

Neem contact op met onze klantenservice of kom langs in één van onze winkels


Veelgestelde vragen

Soms kom je er niet uit, daarom zijn er onze veelgestelde vragen. En antwoorden. Dat scheelt weer zoeken.


SERVICE

 

REFURBISHMENT

 

  

Bezoek onze winkels

 

Maak zelf kennis met refurbishment en onze service. 


Bekijk winkels   


 
  

Vraag & antwoord


 

Veel gestelde vragen


Nee, je hoeft niets te installeren op de computer. Wij hebben alle benodigde besturingssoftware al voor je geïnstalleerd. Wanneer je de computer voor de eerste keer aanzet moet je enkel een taal en land aangeven. Alle producten leveren wij met de benodigde besturingssoftware Mac OS X maar standaard zonder een installatie DVD (tenzij anders aangegeven bij de productspecificaties).
leapp verkoopt refurbished Apple producten. Deze gebruikte producten komen van grote bedrijven waar ze deze producten slechts 1 tot 3 jaar gebruiken. Na een refurbishing proces zijn ze klaar voor een nieuwe eigenaar. Jij kan ze vervolgens via onze website of winkels bestellen met standaard 2 jaar garantie. Zo heb je dus een goed en betrouwbaar product voor weinig geld!

leapp levert alle producten met het benodigde besturingssyteem. Overige software zoals Microsoft Office programma's dienen zelf aangeschaft en geïnstalleerd te worden. Office pakketten kun je bij ons aanschaffen, je vindt deze onder het menu 'Accessoires'.

Alle bestelling worden kosteloos en verzekerd verstuurd. Ook kun je er voor kiezen bestellingen af te halen bij een leapp store bij jou in de buurt.

Wij doen er alles aan om je zoveel mogelijk, en zo duidelijk mogelijk, uitleg te geven over het bestelde product. Mocht je er ondanks deze informatie niet uitkomen dan kun je contact opnemen met onze klantenservice of langskomen bij een leapp store.

Alle informatie over reparaties en onze procedures daarbij vindt je op onze reparatie pagina.
Heb je voor aankoop of na aankoop nog vragen? Dan staat onze klantenservice graag voor je klaar. leapp is te bereiken per e-mail, chat en telefoon. Uiteraard ben je ook welkom in één van onze winkels.

Online bestellingen die op voorraad zijn en op een werkdag zijn geplaatst worden binnen 3 werkdagen bezorgd. Bestellingen die op een werkdag voor 12:00 zijn geplaatst worden in veel gevallen zelfs al de volgende dag bezorgd. Alle pakketten worden vervoerd door PostNL. Als het bestelde product overgedragen is aan PostNL ontvang je van ons een e-mail met een Track & Trace-link. Hiermee kun je eenvoudig online jouw pakket volgen. Wanneer je vragen hebt over de status, kun je contact opnemen met onze klantenservice. Zij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 08:00 – 17:00 op 088 100 51 21 of via mail: support@leapp.nl

Op http://leapp.nl/reparatie vind je alle informatie om een product ter reparatie aan te bieden.

Wanneer uw reparatie bij ons binnenkomt per post dan stuurt onze logistieke afdeling u een status update per e-mail. Hierna duurt het in meeste gevallen maximaal 7 werkdagen om uw reparatie te behandelen. Mocht dit onverhoopt toch langer duren door bijvoorbeeld onderdelen die niet op voorraad zijn of een uitbesteding van de reparatie aan een externe reparatiepartner dan stellen wij u hiervan tijdig op de hoogte.

Mocht u na 7 werkdagen nog geen status update hebben mogen ontvangen dan kunt u contact opnemen met helpdesk@leapp.nl of de Technische Support: 088 100 51 30. Ook kunt u in uw leapp.nl account de actuele status van uw reparatie inzien.

Voldoet het geleverde product niet helemaal aan jouw verwachtingen? Bij leapp heb je bij online aankopen altijd 14 dagen ‘Niet goed, Geld terug’ garantie. (m.u.v. B2B aankopen) Meld je retouraanvraag binnen 14 dagen na ontvangst van het product bij ons. Hierna krijg je nog eens 14 dagen de tijd om je product terug te sturen. Je krijgt dan het volledige aankoopbedrag terug gestort. Voor het retour sturen van een product gebruik je het meegezonden retourfomulier. Of vraag een digitale versie van het retourformulier aan bij onze klantenservice via support@leapp.nl. Wij helpen je dan bij de verdere stappen.

Ja, dat is mogelijk. Wanneer je inlogd op jouw account dan kun je al jouw facturen bekijken, opslaan en uitprinten.

We doen er alles aan je aankoopbedrag binnen 3 werkdagen, na ontvangst van jouw product op onze retourenafdeling, terug te storten. Soms lukt dit misschien niet, maar je kunt er op vertrouwen dat je in ieder geval 14 dagen na je retourmelding het aankoopbedrag terug hebt.

Op http://leapp.nl/contact_winkels vind je de openingstijden van onze stores. Ons hoofdkantoor is van maandag tot en met vrijdag tussen 08:00 – 17:00 uur bereikbaar via 088-1005120.

Ja, dat is mogelijk. Op http://leapp.nl/reparatie vind je alle informatie om een product ter reparatie aan te bieden.

Het kan gebeuren dat wanneer je order uit meerdere artikelen bestaat, deze uit verschillende magazijnen worden verstuurd. Je ontvangt dan meerdere keren een track&trace code waarmee je de bezorging kunt volgen. 

Wanneer je adapter binnen 2 weken een probleem geeft, zullen wij deze kosteloos vervangen. Na deze periode vervalt de ondersteuning op dit product. 

Wanneer uw reparatie bij ons binnenkomt per post dan stuurt onze logistieke afdeling u een status update per e-mail. Hierna duurt het in meeste gevallen maximaal 7 werkdagen om uw reparatie te behandelen. Mocht dit onverhoopt toch langer duren door bijvoorbeeld onderdelen die niet op voorraad zijn of een uitbesteding van de reparatie aan een externe reparatiepartner dan stellen wij u hiervan tijdig op de hoogte. Mocht u na 7 werkdagen nog geen status update hebben mogen ontvangen dan kunt u contact opnemen met helpdesk@leapp.nl of de Technische Support: 088 100 51 30. Ook kunt u in uw leapp.nl account de actuele status van uw reparatie inzien.

Bij retour en omruil betaal je zelf de verzendkosten. Dit geldt ook voor een reparatie. Wij bezorgen het product na reparatie gratis.

Je kunt je aankoop binnen 2 weken omruilen. Neem voor aanvullende informatie contact op met onze Support afdeling.

Dat kan. Bij leapp heb je bij online aankopen altijd 14 dagen ‘Niet goed, Geld terug’ garantie. (m.u.v. B2B aankopen)

Wanneer je accu binnen 1 jaar een probleem geeft, zullen wij deze kosteloos vervangen. 

De adapter die je bij een MacBook meegeleverd krijgt is nieuw. Dit is een leapp MagSafe adapter. De adapter die je bij een iPhone, iPad, iMac, Mac Pro of Mac mini meegeleverd krijgt is refurbished. Zowel de leapp MagSafe adapter als een refurbished adapter voldoen aan de hoogste kwaliteitseisen waardoor je verzekerd bent van een goed product.


Heb je een andere vraag?


   Bel 088 100 51 20

Werkdagen 08:00 - 18:00

   WhatsApp 06 872 80 677

Werkdagen 08:00 - 18:00

 

   Chat online

Elke dag bereikbaar

    E-mail ons

Op werkdagen binnen 48u reactie


Andere onderwerpen:


Bij leapp krijg je altijd:

Premium kwaliteit refurbishment

Persoonlijke service & 2 jaar garantie

Het juiste device bij jouw wensen

   Specialist in refurbishment