Winkelmand

Sluiten Wijzig winkelmand
[[ product.name ]]
[[ product.id ]]
[[ product.quantity ]] [[ product.totalPrice | currency ]]
Totaal [[ total | currency ]]
Bestel nu
Gratis verzending

Er zit nog niets in je winkelmand.


Vragen of hulp nodig?

Neem contact op met onze klantenservice of kom langs in één van onze winkels

Ruilen & retourneren

 

Toch niet helemaal zeker of tevreden over je aankoop? Geen probleem. Bij leapp zit je altijd goed met onze ruil- en retourmogelijkheden.

 

 


 
Klantenservice

 

  

Vragen? Bel ons

 
 

088 - 100 51 20

 
  

Bereikbaar ma. t/m vr.

van 08:00 - 18:00 uur.

 

 

Ruilen

Indien je toch liever iets anders wilt dan jouw eerdere aankoop dan is dat mogelijk. Zowel online aankopen als aankopen gedaan in één van onze winkels kun je op vertoon van het originele aankoopbewijs binnen 14 dagen ruilen. De waarde van het nieuwe product (of producten) moet dan minstens gelijk zijn aan de waarde van het in te ruilen product. Het is ook mogelijk een product in te wisselen voor een tegoedbon die je in onze webwinkel of fysieke winkels kan besteden.

 


 

Retourneren

Voldoet het geleverde product niet helemaal aan jouw verwachtingen? Bij leapp heb je altijd (m.u.v. b2b aankopen) 14 dagen ‘Niet goed, geld terug’ garantie. Meld je retouraanvraag binnen 14 dagen na ontvangst van het product aan bij onze klantenservice, per mail (support@leapp.nl) of telefonisch (088 100 51 21). Hierna krijg je nog eens 14 dagen de tijd om je product terug te sturen. Je krijgt dan het volledige aankoopbedrag terug gestort. Voor het retour sturen van een product gebruik je het onderstaande retourformulier.

Download retourformulier     

 



Voorwaarden voor terugbetaling van retouren

-

Het product is niet b2b aangekocht.

-

De retourneringsaanvraag is binnen de eerste 14 dagen na ontvangst van het product aangevraagd. Het betreffende product is binnen 14 dagen na ontvangst van deze aanvraag aan onze retourenafdeling verstuurd.

-

Het pakket is compleet en onbeschadigd geretourneerd. Indien je meer doet met het ontvangen product dan het beoordelen daarvan en er daardoor schade aan het product ontstaat, ben je aansprakelijk voor de waardevermindering van het product.

-

Aangekochte software pakketten (zoals Microsoft Office) zijn niet geopend en/of geactiveerd.

-

Het pakket is door jou voldoende gefrankeerd om te versturen.

 

Wanneer betalen we terug?

We doen er alles aan je aankoopbedrag binnen 3 werkdagen, na ontvangst van jouw product op onze retourenafdeling, terug te storten. Soms lukt dit misschien niet, maar je kunt er op vertrouwen dat je in ieder geval 14 dagen na ontvangst van jouw product het aankoopbedrag terug hebt.

 

Wat krijg je terug?

 Je krijgt het aankoopbedrag volledig terug. Kosten gemaakt voor het retour zenden kunnen we helaas niet terugbetalen. Indien je meer doet met het ontvangen product dan het beoordelen daarvan en er daardoor schade aan het product ontstaat, ben je aansprakelijk voor de waardevermindering van het product.

 

Hoe krijg je het terug?

Als je geld terugkrijgt, storten we het bedrag op dezelfde manier terug zoals je je bestelling afgerekend hebt. Mocht dit toch niet lukken, dan nemen we uiteraard contact met je op. 

 

  Bekend van radio en tv

  Meer dan 30.000 Facebook likes


Klantenservice

Bereikbaar ma-vr van 08:00 tot 18:00

088-100 51 20


   Specialist in refurbishment