Terugbetalingsbeleid

Om te zorgen voor een veilige en vertrouwde betaling maakt Leapp gebruik van de volgende betaalmethoden.

iDeal

iDeal (Nederland)

iDeal is een online betaalmiddel waarmee je veilig en vertrouwd kan betalen met je eigen bank. Je rekent af in de betaalomgeving van je eigen bank. Nadat je de bestelling geplaatst en afgerekend hebt wordt deze meteen afgeschreven van je rekening. Het is dus ook gelijk zichtbaar in je rekeningoverzicht. 

Bancontact Mister Cash

Bancontact (België)

Met Bancontact kan je veilig en vertrouwd online bestellen en direct betalen met je eigen bankrekening. Bancontact regelt niet alleen de infrastructuur van de online betaling maar ook de regels voor alle spelers die hierbij betrokken zijn. Zo verzekeren zij dus jouw veiligheid!

Creditcard

Heb je een Visa, Mastercard, American Express of Maestro creditcard dan kan je bij ons veilig en snel een bestelling plaatsen. Bij het plaatsen van een bestelling met een creditcard betaal je deze pas achteraf. Een creditcard werkt dus anders dan je debit bankpas omdat het pas later van je rekening wordt afgeschreven.

Om onze en jouw bestellingen te beschermen tegen fraudeurs maakt leapp gebruik van Fraude Screening. Het kan (maar hoeft niet) hierdoor voorkomen dat jouw betaling met creditcard nader onderzocht wordt. Je bestelling met creditcard kan vertraging oplopen. Deze vertraging is tussen de 1 en 3 dagen.  

Klarna - Achteraf betalen

Met Klarna kan jij jouw refurbished iPhone, iPad, MacBook of iMac achteraf betalen. Klarna geeft je de vrijheid om je bestelling te plaatsen en te betalen wanneer je dat zelf wilt. Bij een bestelling met achteraf betalen gaat het volledige proces via Klarna. Zij hanteren hierbij een strikt privacybeleid.

Apple Pay

Ben je een Apple gebruiker? Dan kan je gemakkelijk en snel betalen via Apple Pay. Apple Pay versnelt het proces door je account gegevens te gebruiken zodat je deze zelf niet meer in hoeft te vullen. Apple Pay werkt op alle verschillende devices. Zo werkt het onder andere op een iPhone of MacBook. Bij een betaling met Apple Pay bewaart Apple geen transactiegegevens die naar jou persoonlijk te herleiden zijn.

Shop Pay

Shop Pay is een versneld betalingsproces die jouw gegevens, zoals e-mailadres en creditcard gegevens, opslaat voor de volgende keer. Shop Pay is de betaalmethode van Shopify. Shopify is een platform van waar winkels hun webshop gemakkelijk kunnen opzetten. 

 

Op rekening: Alleen voor zakelijke klanten. Neem contact op met onze B2B afdeling voor de voorwaarden.

 

Bestellen en betalen

  1. Op de productpagina kan je het product toevoegen door op de oranje knop 'In winkelmand' te drukken. Op dit moment zit het product in jouw winkelmandje.
  2. Om verder te gaan ga je eerst naar het winkelmandje. Hier drukt je op de knop 'Bestellen' om verder te gaan.
  3. In het check-out overzicht vul je alle informatie voor jouw bestelling in. Hierbij wordt onder andere gevraagd om een e-mailadres, naam en adresgegevens. 
  4. In de volgende stap kies je de verzending om vervolgens op de betaalpagina te komen. Op deze betaalpagina kun je kiezen op welke manier je wilt betalen en de bestelling plaatsen door op de oranje knop 'Bestelling voltooien' te drukken.
  5. Per e-mail ontvang je een order- en betaalbevestiging.
  6. Zodra het pakket verstuurd is ontvang je per e-mail een track & trace code. 

Alle prijzen zijn inclusief 21% BTW tenzij anders aangegeven op de productpagina.

USP's

 

Terugbetalingsbeleid

Bij leapp heb je altijd (m.u.v. B2B aankopen) 14 dagen ‘Niet goed, geld terug’ garantie. Meld je retouraanvraag binnen 14 dagen na ontvangst van het product aan bij onze klantenservice via klantenservice@leapp.nl

Aangezien oordopjes een hygiene product betreft, geldt hierbij dat we deze alleen retour nemen als de verpakking ongeopend is geweest.

Na het aanmelden krijg je 14 dagen de tijd om je product terug te sturen samen met het retourformulier dat je hieronder kan downloaden.

Het is mogelijk producten bij leapp te ruilen door de aankoop aan ons te retourneren binnen 14 dagen na ontvangst en vervolgens een nieuwe bestelling te plaatsen op onze website.

Het is helaas niet mogelijk om bestellingen met elkaar te verrekenen of om via het retourformulier een vervangend artikel aan te vragen.